Saturday, April 3, 2010

Octane Render is de MAX

Voor één keertje in het Vlaamsch :-). Refractive Software is blijkbaar op zoek naar een nieuwe programmeur zoals staat te lezen op hun site (http://www.refractivesoftware.com/jobs.html). Een van de voorwaarden is dat je in België woont of bereid bent om naar België te verhuizen.
Persoonlijk vind ik Octane het meest opwindende en fascinerende stuk software dat ik de laatste tien jaar gezien/gebruikt heb en ik dacht, misschien kan ik de gasten van Refractive Software een beetje helpen door de weinige Vlamingen en Nederlanders die deze blog lezen (en dus waarschijnlijk net als mij geïnteresseerd zijn in raytracing) naar deze vacature te verwijzen. Als ik zelf graphics kon programmeren, zou ik onmiddellijk solliciteren voor de job, omdat ik er van overtuigd ben dat deze lui geschiedenis gaan schrijven, maar helaas liggen mijn kwaliteiten op andere vlakken. Ik zou wel graag de promotie verzorgen ;-)

UPDATE: de vacature is ingevuld: http://www.refractivesoftware.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=974

No comments: